Expeditions: Rome - Oyun Müzikleri
Hollywood ve Oyun bestecisi Thomas Farnon tarafından bestelenen Expeditions: Rome oyun müziği, bir saatten fazla süren bir dinleme keyfi için 2 orkestra ve yetenekli solistlerin kullanıldığı özel olarak canlı kaydedilmiş müzikten oluşan 29 harika parça içerir.