Extreme Bike Racing Demo
Extreme Bike Racing, tüm yaş grupları için mükemmel bir 3D Bisiklet Yarışı oyunudur. Her aşamada oyuncunun bu mücadeleyi tamamlamak için farklı engellerle ve zorluklarla yüzleşmesi gereken 3 zorluk içeren 3 aşama vardır.
1. Tek demo seviyesiyle 10 farklı zorluk. (Demo sürümü yalnızca demo seviyesine erişim sağlar, diğer tüm zorluklar yalnızca Tam sürümde mevcuttur)