Extreme Climbing Mirage City
Yükseklikten Düşme Riski: Tırmanırken düşerseniz canınız azalır ve sıfıra düştüğünde aynı seviyeyi tekrar oynamak zorunda kalırsınız. Bu, Extreme Climbing Mirage City oyunumuzda diğer parkur oyunlarında ve tırmanma oyunlarında olduğu gibidir. Bu nedenle tırmanırken düşmemeye dikkat edin ve sağlık çubuğu kontrolünüzü iyi yapın.