Yeni sezonda kokpite geçin ve yepyeni Miami International Autodrome dahil ikonik pistlerde birbirinden farklı, muhteşem arabaları sürün.
Formasyon Turları ve Güvenlik Aracı Periyotları için sürükleyici ve sinematik seçenekler, interaktif Pit Stoplar ve yepyeni Sprint Yarışları ile yarış deneyiminizi kontrol edin.
Daha az deneyimli oyuncular için geliştirilen yeni yapay zekâ sistemi, her yarışta rekabetçi olmanızı sağlıyor.