Fae Farm
Fae Farm dünyasına adımını at ve Azoria'nın sihirli dünyasında kendi sımsıcak yuvanı yarat. Çiftliğinle ilgilenip büyüttükçe büyüleyici karakterlerle tanışacak, derin ilişkiler kuracak ve yaptığın her şeye sihir katmanın yollarını keşfedeceksin. Karakterini kişiselleştir, üretim, yemek pişirme ve iksir yapma sanatlarında ustalaş ve çok daha fazlasını keşfet.
Çiftliğinle uğraşırken yumurta, yün ve daha fazlasını elde edebileceğin çeşitli sevimli hayvanlarla ilgilenebilirsin. Ayrıca birçok farklı renkte yavru hayvan yetiştirebilir ve nadir iksir malzemeleri sağlayan sihirli varlıklar bulmak için adayı keşfe çıkabilirsin. Ancak tüm yaratıklar arkadaş canlısı değildir: Jumble'lara, yani yoluna çıkan yaramaz ruhlara karşı dikkatli ol!
Becerilerin ve büyülerinle adayı dolaşırken Azoria diyarlarını keşfet. Kaynak toplamak ve Jumble'larla savaşmak için mağaralarda arayışa çık! Yeni gizemleri gün yüzüne çıkarıp Azoria'da barışı tekrar sağlarken kendi hızında ilerle.
Azoria, renkli karakterlere ev sahipliği yapıyor! Hikâye boyunca karşına çıkacak birçok ada sakini ile bağ kurabilirsin. Randevulara çıkıp nihayetinde Belediye Binasında evlenerek gerçek aşkı bile bulabilirsin.