Fae Farm: Coasts of Croakia
Coasts of Croakia DLC'si, yeni adalar keşfetmene, yeni karakterlerle tanışmana, yeni becerilerde ustalaşmana ve Azoria'ya barışı geri getirme arayışında yaratıkları en iyi müttefiklerin haline getirmene olanak tanır.
Bereketli, tropik bir doğanın çok farklı ama yine de huzurlu bir yere ve her zamankinden daha da büyük bir keşfe ev sahipliği yaptığı, korunan ama sevimli görünen toprakları keşfet.
Vıraklayan büyülü bir arkadaşın yardımıyla, her türden yaratığın sığınağı olan Archi-pal-igo Park'a giden yolu bun. Onların bakıcılarıyla tanış ve onlarla arkadaş olmak için yeni beceriler öğrenerek Azoria'daki maceranda da sana katılmalarını sağla!