Fae Farm Deluxe Edition
Fae Farm: 1-4 oyunculu rahatlatıcı çiftlik simülasyon RYO'su Fae Farm'da hayallerindeki sihirli hayata sahip ol.
Fae Farm - Orijinal Oyun Müzikleri: Cris Velasco tarafından bestelenen bir saati aşkın orkestra müzikleri.
Fae Farm - İçerik Paketleri(x2): Aralık 2023 ile Haziran 2024 tarihleri arasında iki ayrı içerik paketi yayınlanacak ve yayınlanan içerik paketleri otomatik olarak Deluxe Edition sahiplerinin kullanımına sunulacak.