SSS
Fall Guys, hem Epic Games Store'da hem de oyun içi mağazasında Show-Bucks biçiminde Sanal Para Birimi satışı sunar. Fall Guys ayrıca kozmetik oyun içi ürünler ve Show-Bucks içeren çeşitli paketler sunar.
Oyuncular, (Sezon Bileti aracılığıyla) kazanılan veya satın alınan Show-Bucks'ı kullanarak, Sezon Bileti satın alabilecekleri gibi oyun içi İçerik Mağazası'ndan kozmetik içerikleri de satın alabilir.
Fall Guys'ı Epic Games Store üzerinden oynarken, tüm uygulama içi satın alma işlemlerinde Epic Games'in ödeme platformu kullanılır. Oyun içi mağaza, kullanıcıları satın alma işlemlerini tamamlamak için platformun mağaza sayfasına yönlendirir. Diğer platformlarda oynarken, farklı ödeme platformları kullanılabilir.
Fall Guys, oyuncuların oyunu oynaması için herhangi bir içerik satın almasını gerektirmez. Tüm satın alımlar yalnızca kozmetik avantajlar sağlar ve hiçbiri zorunlu değildir.