Fall Guys - Hotdog Fusion Paketi
Bu cızırdayan sosisli sandviç, zafere giden yolculuğunu hızlandırmak için ihtiyaç duyacağın tüm enerjiyi içinde barındırıyor! İçindekiler: Hotdog Fusion (Tam Kostüm) 300 Show-Bucks!