Fall Guys - Wildfire Pack
Show-Bucks, Fall Guys'ta harcanabilen bir oyun içi para birimidir. Kostümler, Yüz Kaplamaları, İfadeler, Kutlamalar ve benzer pek çok diğer yeni özelleştirme öğeleri satın alabilirsin!