Fallout 3: Game of the Year Edition
Operation: Anchorage - Bir askeri simülasyona gir ve Alaska'da Anchorage'in Çinli Komünist işgalcilerinden kurtuluşu için savaş.
The Pitt - Pittsburgh'ün kıyamet sonrası kalıntılarına yolculuk yap ve kendini kölelerle Raider efendileri arasındaki bir çatışmanın ortasında bul.
Broken Steel - Seviye sınırını 30'a çıkar ve Liberty Prime ile birlikte Enclave kalıntılarıyla olan savaşı bitir.
Point Lookout - Maryland kıyısındaki devasa, kasvetli bir bataklıkta gizemli ve ucu açık bir maceraya atıl.
Mothership Zeta - İnsan kaçıran düşman uzaylılara karşı koy ve Capital Wasteland'in kilometrelerce üzerinde yörüngedeki uzaylı ana gemisinden savaşarak kaç.
Sınırsız Özgürlük - Geniş Capital Wasteland'in manzara ve seslerinin tadını doya doya çıkar! Kıyamet sonrası harabelerinde yatan harika Birleşik Devletler anıtlarını ziyaret et! Seni sen yapan ve etrafındaki dünyayı değiştiren kararları kendin ver. Ancak Rad Meter'ına dikkat et!
S.P.E.C.I.A.L.'ı Deneyimle - Vault-Tec mühendisleri insan beceri simülasyonunda teknolojinin son ürünü S.P.E.C.I.A.L. Karakter Sistemi'ni sunuyor! Becerilerin puan tabanlı yansımasında en son yeniliklerden faydalanan S.P.E.C.I.A.L., karakterin için sınırsız özelleştirme imkânı sunuyor.
Muhteşem Yeni Bakış Açıları - Vault-Tec Sihirbazları yine yapacağını yaptı! Artık yalnızca bir bakış açısıyla sınırlı değilsin; dünyayı birinci ya da üçüncü şahıs gözünden deneyimle.
V.A.T.S. ile Hepsini Uçur - Vault-Tec Destekli Hedef Sistemi sayesinde Pip-Boy Model 3000 için çatışmada şartları eşitle! V.A.T.S. çatışmada zamanı durdurmanı, düşmanının belirli vücut bölgelerini hedef almanı, saldırıları sıraya koymanı ve Vault-Tec'in senin yerine saldırıyı devralmasını sağlar. Yepyeni sinematik sahnelerle hedeflerini yok et.
256MB RAM'e sahip DirectX 9.0c uyumlu ekran kartı (NVIDIA 6800 veya daha iyisi/ATI X850 veya daha iyisi)
512MB RAM'e sahip DirectX 9.0c uyumlu ekran kartı (NVIDIA 8800 serisi, ATI 3800 serisi)