FAR: Lone Sails bir araç macerası oyunudur. Eşsiz bir araçla kurumuş bir okyanusta bir zamanların gelişmiş uygarlığının izlerini takip ediyorsun. Çeşitli engellerin ve tehlikeli hava şartlarının arasında geminle ilerlemeye devam etmen gerekiyor. Acaba bu yolculuk seni nereye götürecek? Yoksa kendi türünün son örneği misin?
Eşsiz bir dünyayı keşfet: Issız ve kurumuş bir deniz tabanını keşfederek halkının izlerini takip et ve telaş içindeki bir uygarlığın hikâyesini anlatan eserleri ve yapıları bul.
Zombisiz Bir Kıyamet Sonrası: Makinenle birlikte büyük bir hiçliğe karşı mücadele edeceksin.