Platinum Expansion
Farming Simulator 19'a gelen resmi genişleme paketi, oyununuzu zenginleştirmek ve geliştirmek için yepyeni içeriklere ev sahipliği yapıyor! Oyunun tarihinde ilk defa dünyanın önde gelen tarım firmalarından biri olan CLAAS'ı keşfedin ve 35'ten fazla yeni araçlarıyla yem biçme ve balyalama gibi geniş çapta aktiviteler yapmaya başlayın.
Farming Simulater 19 deneyiminizi geliştirmek için yeni gelen CLAAS markasından ek araçlar edinin.
Farming Simulator 19'a gelen resmi genişleme paketi*, oyununuzu zenginleştirmek ve geliştirmek için yepyeni içeriklere ev sahipliği yapıyor!
CLAAS'tan esinlenerek hazırlanan 35 araç ve ekipman Farming Simulator 19'un hâlihazırda devasa olan garajında yerini alıyor. Bu araçlar ve ekipmanlar arasında yeni LEXION 8900 biçerdöveri ve benzersiz teknolojisi, etkili silaj için JAGUAR 960 TT yem biçeri ve güçlü XERION 5000 traktör var.