FBC: Firebreak, tuhaf kuvvetlerin saldırdığı gizemli bir federal büroda geçen, eşli modlu bir birinci şahıs nişancı oyunudur.
Teşkilatın merkezinde yıllardır süren kuşatma artık kritik bir noktaya ulaştığında binanın en tuhaf krizlerine müdahale edecek, düzeni sağlayacak, kaosu kontrol altına alacak ve kontrolü geri almak için savaşacak donanıma ve cesarete yalnızca Büronun en çok yönlü birimi olan Firebreak sahiptir.
FBC - Federal Bureau of Control'ün (Federal Kontrol Bürosu) tahmin edilemez ve boyutlar ötesi merkezine teşkilatın en karanlık ve en tuhaf zamanında misafir ol. FBC'nin korkusuz ilk müdahale ekiplerinden biri olarak sen ve ekibin, gerçekliği çarpıtan anomalilerden başka dünyalı canavarlara kadar her şeyle yüzleşmek için görevdesin... Olasılıkları hiç düşünmeden hem de. Kaosu kontrol altına alacak mısın yoksa sonunda kontrolü kaybedecek misin?
Konuşlanmadan önce silahını seç ve Firebreaker'ının Kriz Kitini özel aletler, el bombaları, destek eşyaları ve doğaötesi güçlendirmelerle özelleştir... Ardından bunları stratejine uyacak şekilde düzenle ve oyun tarzını değiştir. Oyun tarzını geliştirmek ve ekibinle sinerji oluşturmak için farklı dizilimleri dene ve böylece zorluğu fark etmeksizin her görevde bir avantaj yakala.
Bu bağımsız ve çok oyunculu deneyimde Control'ün tuhaf ve beklenmedik dünyasına dön veya bu dünyaya ilk kez adımını at. FBC'nin ikonik ve akla mantığa sığmayan genel merkezi "The Oldest House"u (En Eski Ev) Büroyu yıkımın eşiğinden döndürmek için uğraşan ve elinde teçhizatlarıyla cesaretleri dışında hiçbir şey olmayan gönüllü bir ilk müdahale ekibi olarak tamamen yeni bir bakış açısıyla keşfet.