FINAL FANTASY VII REBIRTH
Tüm yaşamın gezegende doğduğu ve gezegene geri döndüğü yaşam akışı, varoluş döngüsünün özünü oluşturur. Ancak kötü amaçları olan Shinra Electric Power Company bu hayati yaşam enerjisini çekip "mako" adı verilen bir yakıt kaynağı olarak özgürce harcamaktadır.
Şiddetli bir savaşın ardından Eski ASKER Cloud Strife ve yol arkadaşları Tifa, Aerith, Barret ve Red XIII, mako gücünün beslediği Midgar şehrinden kaçar ve geniş dünyaya adım atar. Böylece gezegende bir yolculuk başlar. Grup, devasa ve yol bulunmayan ovalarda Chocobos sürer, mağlup kahraman Sephiroth'un peşinde tanıdık yerleri ziyaret eder ve bu kovalamacada orijinal FINAL FANTASY VII'den "Unutulmuş Başkent"e ("The Forgotten Capital") uzanan bir yolculuğa atılır.
Bu sırada 1. sınıf ASKER Zack Fair, harap olmuş bedenini çorak topraklar boyunca sürükleyerek Midgar'a getirir ve ağır mako zehirlenmesinden aklını yitirmiş sevgili arkadaşına destek olur. Zack Fair, yaşam ve ölüm arasındaki sınırların ötesinde, gökler boyunca yayılan uğursuz bir yarık görür.
Wutai'nin vekil hükümeti tarafından yönetilen ve yükselen bir güç olan Shinra Resistance Committee savaş ilan eder.
Siyah pelerinlere bürünmüş bir grup gizemli figür, "Gökyüzünden Gelen Felaket" ("Calamity from the Sky") Jenova'nın kalıntılarını bilinmeyen bir yere taşır.
Gezegenin gizlice yaklaşmakta olan krizini hisseden ve Silahlar (Weapons) olarak bilinen kadim koruyucular yaşam akışının içinde uyanmaya başlar.
Bu sırada Cloud'un ezeli düşmanı Sephiroth'un entrikaları sayısız yazgının çarpışmasına ve iç içe geçmesine sebep olurken kaderin kendisi yeniden doğacaktır.
FINAL FANTASY VII Remake projesi, dünyayı büyüleyen efsanevi RYO FINAL FANTASY VII'yi yeni nesle taşımak ve hayranların bu ünlü hikâyeyi yeniden düzenlenmiş biçimde deneyimlemesini sağlamak için en son teknolojileri kullanıyor.
Üçlemenin ilk oyunu FINAL FANTASY VII REMAKE 2020'de yayınlandı, dünya çapında büyük beğeni topladı ve yedi milyondan fazla satıldı. İkinci oyun olan FINAL FANTASY VII REBIRTH, üçlemenin kalbinde yatan hikâyeyi anlatmak için geri döndü ve şimdiden büyük beğeni topladı.