FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE
Eski SOLDIER ajanı Cloud Strife, Mako enerjisiyle çalışan Midgar şehrine iniyor. Zamana meydan okuyan klasik FINAL FANTASY VII; son teknoloji grafikler, yeni bir savaş sistemi ve Yuffie Kiseragi'yle birlikte ek bir macerayla yeniden doğdu.
Gezegenin can damarı olan Mako'yu, reaktörler aracılığıyla kullanan Shinra Electric Power Company neredeyse tüm dünyayı ele geçirdi. Avalanche isimli bir grup idealist, direnişin son kalelerinden biri.
Eskiden seçkin bir SOLDIER ajanı olan Cloud artık paralı asker olarak Avalanche'ın Midgar şehrindeki 1. Mako Reaktörü'nü yok etme görevine katılıyor.
Bombalama, şehri alevli bir kaosun içine sürüklüyor ve Cloud uzun süredir ölü olduğunu düşündüğü bir düşmanın kâbuslarıyla acı çekiyor.
Çok bölümlü serinin ilk oyunu, orijinal oyundaki hikâyeye dayanarak Midgar'dan kaçışa kadar yeni öğeler ekleyerek devam eder.
FF7R EPISODE INTERmission, FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE'in dünyasındaki yepyeni bir macera. Midgar'a sızan ve Shinra Electric Power Company'deki önemli materia'yı çalmak için Avalanche HQ ile işbirliği yapan Wutai'li ninja Yuffie Kisaragi olarak oyna.
İlave silahlar, zırhlar, aksesuarlar ve Summon materia'lar ana menüdeki Gift Box'tan alınabilir.
"Cacstar" silahı sadece FF7R EPISODE INTERmission'da (Yuffie bölümü) kullanılabilir.