Firelight Fantasy: Vengeance
Sigurd'un seni ve beni kandırmasından memnun değilim," diye itiraz etti Brunhild. - Dostluğunuza ihanet ettiğini bilin. Eğer Sigurd'u öldürmezsen, bu yaptığınla beni daha da inciteceksin!" diye sertçe cevap verdi Valkyrie. - Sana üç gün veriyorum.
Dinle, Gunnar, - dedi sessizce, - bize çok fazla talihsizlik getirecek onursuz bir eylemde bulunmak istiyorsun. Üçümüz yenilmezdik ve Sigurd olmadan düşmanlar yakında ülkemizi tekrar işgal edeceklerdi. Brunhild'i sevdiğinizi ve onu kaybetmekten korktuğunuzu biliyorum ama sadık dostunuzu kaybetmek çok daha korkunç bir şey. Tekrar ediyorum, Wolsung'un sahtekârlığına inanmıyorum. Yine de, - diye ekledi sessizce, - belki de onun hazinelerinin düşüncesiyle büyülenmişsindir?
Wolsung'un yatak odasının kapısına ulaştığında kralın üvey kardeşi durup dinledi ama sadece uyuyan adamın sakin nefes alışını duydu. Sonra kapıyı açtı ve birkaç dakika boyunca Sigurd'un güzel yüzüne ve altın buklelerine hareketsizce baktı. Ama en ilginç olanı az ilerideydi. Sigurd'u nasıl bir kader bekliyor?