Fishing Planet: Gars&Glory Pack
Gars&Glory Pack ile tepeden tırnağa silahlanmış ve en büyük sualtı canavarlarıyla yüzleşmeye hazır olacaksın! Bu paketteki her öğe, performansını tamamlamak ve sağlam bir galibiyet şansını en üst düzeye çıkarmak için mükemmel bir şekilde yontulmuş güçlü bir balıkçılık silahıdır!
Ne kadar büyük, o kadar iyi! Eğer sloganın buysa, en güçlü olta balıkçılarına karşı heyecan verici bir yarışta bazı büyük kalibreli yırtıcıları avlamak kulağa nasıl geliyor? Bu Ekim ayı ile birlikte özlemini duyduğun devasa bir Gar balıkçılık Turnuvası başlayacağı için sana eşit görkemde bir Paket veriyoruz - Gars&Glory Pack. Hem de tam ihtiyacın olan türden!
Gars&Glory Pack ile tepeden tırnağa silahlanmış ve en büyük sualtı canavarlarıyla yüzleşmeye hazır olacaksın! Bu paketteki her öğe, performansını tamamlamak ve sağlam bir galibiyet şansını en üst düzeye çıkarmak için mükemmel bir şekilde yontulmuş güçlü bir balıkçılık silahıdır! Asıl soru şu: Bu üstün takım ile becerilerini ustalıkla eşleştirebilir misin?