Fishing Planet: Sailor Collection Pack
Deneyimli bir balıkçı ve denizci olarak yat ekibine katılmak, üstün kaliteli olta takımı, fonksiyonel kıyafetler ve geniş depolama alanı gerektirir. Denizci Koleksiyon Pack yardıma hazır!