Fishing Planet: Supernatural Explorer Pack
Doğaüstü yaratıklarla savaşmak için ustalıkla hazırlanmış üç güçlü mücadele setiyle tamamen silahlanın. Zaman kaybetmeyin - Chronicles of the Haunted Fleet keşfedin ve dünyayı karanlığın güçlerinden kurtarın!