Flower
Artık Epic Games Store'da mevcut olan ödüllü Flower'ı deneyimleyin. thatgamecompany tarafından geliştirilen Flower, hareket kontrollerini kullanarak güzel, yemyeşil ortamları keşfederken ve gezinirken rüzgarı kontrol etmenizi sağlar. Gezerken çevreyle etkileşimde bulunup çevreyi değiştirerek çeşitli manzaralar arasında kendi temponuzda dolaşıp etrafınızdaki dengeyi ve uyumu bulun.
Bu, sizi başka hiçbir oyunda daha önce yaşamadığınız duygusal bir yolculuğa çıkaran etkileşimli bir kaçış.