Football Manager 2022 - Oyun İçi Editör
Oyun içi editör, bir oyuncunun özellik profilinin tamamı gibi bazı Football Manager ögelerinin gerçek zamanlı olarak düzenlenebilmesini mümkün kılar. Not: Bu öge yalnızca Football Manager modunda kullanılabilir.