Football Manager 2024
Seride şimdiye kadarki en bütüncül sürüm olan Football Manager 2024'te gerçek bir patronun yerine geç, dünyanın en iyi takımlarını yönet ve kendi futbol hikayeni yaz.
Büyük bir transfer bütçesiyle desteklenen seçkin bir kulübün yönetimine geç veya yeni, Football Manager 2023'te var olan kariyerini içe aktarma imkanını kullanarak zirveye doğru yaptığın yolculuğa devam et.
Oyuncu animasyonlarına, top fiziğine ve aydınlatma sistemine yapılan geliştirmeler, Football Manager tarihindeki en sürükleyici Maç Motoru'nu sunuyor. Daha akıllı oyuncu rotasyon hareketleri öne çıkan her ana daha büyük akıcılık sunarken, yeni Çok Yönlü Bek rolünü de kullanarak futbolda son modayı yakala.
Oyuncularına bireysel Hedefler belirleyerek takımını sahanın hem içinde hem dışında daha fazla şey başarmaya motive et. İster bir sezonda atılan gollere ister ortalama antrenman performanslarına odaklan, yıldızlarını ve gelecek vadeden oyuncularını, yeteneklerini maksimuma taşımaya zorla.
Oyuncuların kulübüne gerçekten ne zaman katıldığını yansıtan "Gerçek Dünya" transfer tarihleri oyun modunun eklenmesiyle her kariyerde daha büyük çeşitliliğin tadını çıkar. Yeteneklere daha iyi bir genel bakış sağlayan yenilenmiş Milli Takım Havuzu ile uluslararası yönetim dünyasını domine etmeye çalışırken ülkenin geleceğini planla. Maç hazırlığı ve brifing toplantıları, her fikstür öncesi kazanan fikirleri sunuyor. Bu yıl oyuna eklenen büyük ve küçük her şey hakkında daha fazla bilgi footballmanager.com adresinde bulunabilir.