Football Manager 26 Demo
Football Manager 26 Demo ile oyun zamanıyla altı ay boyunca menajerlik kariyerin için sahneyi hazırlayan yeni temelleri deneyimle.
Tek oyunculu bir kariyere başla ve benzersiz bir derinlik ve gerçekçilik sunan bir dünyaya adım at. Unity motoruyla inşa edilen FM26, efsanenin yeniden tanımlanmış hâli ve hikâye anlatıcılığının evrildiği yer.
Gerçek futbol maçlarından alınan yeni, volümetrik oyuncu animasyonları, Maç Günü'nün her kısmında geliştirilmiş grafikler ve reaktif tribün sesleri, en önemli zaferlerin tüm duygularını daha da yükseltecek.
En büyük liglerdeki en önemli takımların lisanslarıyla zirveye taşınan deneyimle gelen Kadın Futbolu sayesinde olasılıklarla dolu yeni bir dünyayı keşfet ve yeni ufuklara yelken aç.