BATTLE PASS - 8. YIL 4. SEZON - FOR HONOR
Yeni Battle Pass'te Horkos'a sadakat yemini edin. Tüm kahramanlarınız için 100 kademelik ödülleri toplayın! Yalnızca Y8S4 süresince mevcut.