LEGACY PASS - 8. YIL 4. SEZON - FOR HONOR
Heathmoor, öncü bir teknoloji üretiyor. For Honor Y4S4 Legacy Pass'iyle Y4S4 Battle Pass'ine ait 100 kademelik ödüllere kavuşun. Yalnızca Y8S4 süresince mevcut.
Bu Y4S4 Legacy Pass, 11 Mart 2025 tarihine kadar kullanılabilir ve iade edilemez.