Başlangıç Sürümü
For Honor Başlangıç Sürümü ile hikaye moduna, tüm çok oyunculu modlara, haritalara ve 3'ü tamamen açık olan 6 oynanabilir karaktere erişim kazan.
Tüm çok oyunculu ve hikaye modlarına ve ayrıca tüm haritalara anında erişimle For Honor'daki savaş alanlarına katılmak için Başlangıç Sürümü'nü edinin.
Başlangıç Sürümü, 3 adet kilidi tamamen açılmış olmak üzere, 6 oynanabilir kahraman (12 yerine) içerir. Diğer kahramanların her birinin kilidi, 8000 Çelik karşılığında açılabilir (nasıl oynadığınıza bağlı olarak 8 ila 15 saatlik oyun).