Battle Bundle – Y9S2 – FOR HONOR
Y5S2'den günümüze kadar eklenen tüm kahramanlara özel yeniden geliştirilen ödüller için Legacy Pass'in 101. kademesi.
For Honor Y9S2 Battle Bundle, 9 Eylül 2025 tarihine kadar kullanılabilir ve iade edilemez.