Battle Pass – Y9S2 – FOR HONOR
Halihazırda For Honor Y9S2 Battle Bundle'a sahipseniz For Honor Y9S2 Battle Pass, oyuna yeni bir içerik eklemez.Y9S2 Battle Pass, 9 Eylül 2025 tarihine kadar kullanılabilir ve iade edilemez.