Forspoken: In Tanta We Trust
Frey, Athia'yı kurtardıktan sonra Kırılma'nın (Break) kökünü kazımanın yollarını ararken kendisini yabancı bir ülkede bulur. Yeni bir düşmanla karşılaştığı sırada ona tanıdık bir sima katılır: Tanta Cinta. Frey'in yolculuğu, Cinta ile birlikte yeni büyüler ve göz alıcı ikili saldırılar ile sürüyor.
Tekrar ortaya çıktığında, Frey kendisini bir kaos ve yıkımın ortasında bulur. Yaralı ve kana bulanmış kıyafetler içinde, kaderi hakkında iç karartıcı bir gerçeği öğrenir. Yakın zamanda gelişmekte olan Athia savaşta, ama neden ve kiminle? Frey, yeni büyüler ve Tanta Cinta eşliğinde cevapları bularak Athia'yı bir kez daha kurtarmalı ve bu esnada kendisini kurtarmayı denemelidir.
Frey artık onu bekleyen tehlikelerle tek başına yüzleşmek zorunda değil. Tanta Cinta'nın yanında ve orijinal bir büyü setini kuşanmış halde, yeni çarpışma stratejilerinden faydalanarak uğursuz Rheddig ordusu üzerinde yıkıcı ikili saldırı komboları ve destek yetenekleri kullanacaksın.
Athia'yı yerle bir eden ve nihayetinde Tanta'ları deliliğin kollarına iten efsanevi savaşı yeniden yaşa. Visoria yıkımının ortasında uyandıktan sonra, istilacı Rheddig kuvvetlerini bozguna uğratarak ülkeyi kurtarmayı denemelisin.
Kırılma nedeniyle çökmeye başlayan Visoria kale şehrinin son burcunda engelleri aş. Parkur kabiliyetlerini test eden bu eşsiz, dikey olarak tasarlanmış mekânda nefes kesici yeni noktalara çıkarken kendini geliştir ve zirvesindeki büyük çarpışmaya hazırlan.