Fort Solis
Uzak maden üssünden gelen sıra dışı bir acil çağrıya yanıt veren Jack, karanlık ve ıssız durumdaki Fort Solis'e gelir. Yaklaşan fırtına uyarıları eşliğinde birilerini bulmak için çaresizce içeri girer. Gece uzadıkça olaylar gelişmeye ve kontrolden çıkmaya, personelin başına neler geldiğinin gizemiyse yavaş yavaş aralanmaya başlar. Dışarı çıkmasını engelleyen fırtınalar nedeniyle Jack'in sabah olana dek dayanması gerekecektir.
Fort Solis, karakterlerin bu uzun gecesini oyuncuya tamamen hissettirecek kaliteli bir deneyim sunmayı amaçlıyor. Roger Clark, Troy Baker ve Julia Brown'ın performansları eşliğinde, Fort Solis her bölümüyle heyecan, korku ve empati gibi sayısız duygu yaşatacak.
Fort Solis'te inanılmaz bir ayrıntı seviyesi ile yüz ve vücut animasyonları oyuncularla buluşuyor. Unreal Engine 5.2'nin yardımıyla Fort Solis'in gerçekçi evreni hayat buluyor!
Fort Solis'in iskeleti yerin hem üzerinde hem de altında yer alıyor. Üs, her biri kendi yeryüzü ve yeraltı bölümlerine sahip birçok farklı lokasyon içeriyor. Fırtına etkisindeki terk edilmiş yeryüzünü, ışıksız ve ürpertici servis tünellerini ve Fort Solis'in mühendislik, sağlık ve iletişim gibi günlük faaliyetlerinin icra edildiği çok sayıda departmanı keşfetme imkanına sahipsin.
Hikâye ilerledikçe lokasyonlar tekrar ziyaret edilerek ek hikâye içerikleri öğrenilebilir, veya bu lokasyonlar Jack'i bekleyen kader için arka planda kalmaya devam edebilirler.