Fortnite
Fortnite, hem Epic Games Store'da hem de oyun içi mağazasında V-Papel adında bir sanal para birimi sunar. Fortnite ayrıca oyun içi kozmetik ürünlerin ve bazen V-Papel gibi ödüller veren görev serilerinin bulunduğu çeşitli paketler sunar.
Fortnite, Epic Games Store üzerinden oynanırken tüm uygulama içi satın alma işlemlerinde Epic Games'in ödeme platformu kullanılır. Oyun içi mağaza, kullanıcıları satın alma işlemlerini tamamlamak için platformun mağaza sayfasına yönlendirir. Diğer platformlarda oynarken farklı ödeme platformları kullanılabilir.
Oyuncuların Fortnite: Battle Royale ve Fortnite: Kreatif modlarını oynayabilmesi için herhangi bir içerik satın alması gerekli değildir. Tüm satın alımlar yalnızca kozmetik avantajlar sağlar ve hiçbiri zorunlu değildir.
Fortnite: Dünyayı Kurtar modu hikâyesini oynamak için Lars Paketi veya Nişancı Casus Paketi gibi çeşitli uygulama içi satın alımlar gerekir.