Ölümsüz İsyan Paketi
Zombiler, hortlaklar ve asi metalciler. Ölümsüz İsyan Paketi'yle herkesi sahneye çağırıyoruz. "Dünyayı Kurtar" PvE hikâye moduna erişim içerir.