Frontier Hunter: Erza's Wheel of Fortune
Frontier Hunter özgün bir Metroidvania oyunu. Son işimizle kıyaslandığında Frontier Hunter daha kapsamlı öykülere, içeriklere, canavarlara, daha etkileyici sahnelere, daha akıcı aksiyonlara ve daha çeşitli ve kişiselleştirilmiş geliştirme sistemine sahip.
Frontier Hunter özgün bir Metroidvania oyunu. Erza iki yıl önce efsanevi avcı lisansını aldı ve imparatorluk kuvvetlerinin yükselen yıldızı hâline geldi. Akıllı ve yetenekli imparatorun hükümdarlığında imparatorluk sorunsuz bir şekilde büyüyor. Büyümenin temel kuvvetlerinden biri olan Erza çok sayıda askerî başarıya imza attı.
Kılıçların kuşanıldığı ve büyüyle dolu bu fantastik dünyada Erza bir keşif ekibine öncülük edecek ve destansı bir maceraya adım atacak. Bilinmeyen canavarlarla savaşacak ve dünyanın gizemlerini çözecek. Düşman neden bir saç tokası olsun ki? Yanıtını oyunda bulacaksın.