Frostpunk: Game of The Year Edition
Büyük beğeni toplayan hayatta kalma oyunu, şimdi Game of the Year sürümünde sana oyunun tamamına ve tüm DLC'lere (The Rifts (Yarıklar), The Last Autumn (Son Güz), On The Edge (Uçurumun Kenarında)) erişim hakkı sağlayacak.
Frostpunk - Geniş kitlelerce beğenilen, dünya çapında 7 milyondan fazla satan ve birçok eleştirmen ödülünü kazanan toplumsal hayatta kalma oyununun tam sürümü.
Frostpunk evreni için bir dönüm noktası. 113. Saha'da gerçekleşen huzursuz edici olayları ve insanların dondurucu bir örtü tabakası Dünya'yı kaplamadan önce bir jeneratör inşa etme çabalarını anlatan bu ön genişleme paketi, Frostpunk evrenini yeni bir çevre, yeni Kanun Kitapları ve benzersiz teknolojiler sunarak genişletiyor ve her biri toplumu ve oyuna, şehri alışılmadık yöntemlerle şekillendirmene izin veren bir dizi yeni bina ekliyor.
Frostpunk Orijinal ve Genişletme Oyun Müzikleri - Piotr Musiał tarafından bestelenen ve Atom String Quartet ve Sofia Session Orchestra tarafından çalınan oyunun orijinal müziği. Albümdeki tüm şarkılara dijital versiyon için mastering ve mix yapılmıştır ve şarkılar tüm popüler formatlarda mevcuttur.
Frostpunk Dijital Çizim Kitabı - Oyundaki tüm benzersiz sanat eserlerinin yanı sıra görsel tasarım, konsept sanat ve ilham verici fikirler üzerine çalışan kişilerin hikâyelerini içerir.
Frostpunk, ısının yaşam anlamına geldiği ve her kararın bir bedelinin olduğu, şehir kurma, toplum olarak hayatta kalma ve strateji türlerinin karışımı bir oyundur. Tamamen donmuş bir dünyada, insanlar karşı konulamaz soğukla başa çıkabilmek için buhar gücü teknolojisini geliştiriyor. Oyunda sana düşen görevse dünyadaki son şehri inşa edip halkının hayatta kalması için gerekli araçları güvence altına almak.