Frostpunk 2 Deluxe Edition
Deluxe paketinde ayrıca yakında gelecek Frostpunk antolojisinden Warm Flesh kısa hikâyesinin yanı sıra dijital sanat kitabına erişim, büyüleyici oyun müzikleri ve özel bir oyun içi eşya yer alıyor.