Mech Parts Kit
Bu yeni DLC ile hemen kendi makinelerini oluştur ve Kaijus ya da Drengin ile savaşmaya başla! Mükemmel dev savaş robotunu oluşturmak için düzinelerce yeni gemi parçası arasında iskeletler, kirişler, kancalar ve daha fazlası bulunuyor. İki yeni renk tarzı, oluşturduğun gemiyi daha fazla özelleştirmene ve Steam Atölyesi'ne yükleyerek diğer Galactic Civilizations III oyuncularıyla paylaşmana olanak tanıyacak!