Gangs of Sherwood
Gangs of Sherwood, Robin Hood'un yeniden tasarlanan dünyasında 1 ila 4 oyuncuya kadar destek sunan, işbirliğine dayalı bir aksiyon oyunudur.
Eşsiz ve tamamen farklı oyun tarzlarına sahip dört karakter; Robin, Marian, Keşiş Tuck ve Küçük John'dan birini seç, fakirlere vermek için yağmalayacak zenginlikler bul. Sherwood Ormanı'ndan Şerifin uçan kalesine giden yol, düşman birlikleri tarafından kapatıldı. Farklı karakterlerin savaş tarzını birleştirerek geliştirilmiş performansla düşman askerleri, heybetli savaş aletleri ve korkutucu ele başlarıyla savaş, nihayetinde de tiranın planlarını suya düşür.