Ghost Recon Future Soldier: Ultimate Edition
Ghost Recon Future Soldier'da çok iyi eğitimli, ustura gibi, elit bir özel operasyon ekibine katıl. Ghost Reckon'un rakipsiz savaş teknolojisi ile tepeden tırnağa silahlı olarak dünyanın en tehlikeli çatışma bölgelerinde çok önemli hedefleri bertaraf et.
YENİ GHOST RECON OYUNU BREAKPOINT'İ KEŞFETABD elit özel kuvvetlerinin bir mensubu yani bir Ghost olarak oynuyorsun. Düşman hattının gerisinde sıkışmış, gizemli ve tehlikeli ada Aurora ile bağlantını kaybetmişsin. Neler oluyor?
Ghost Recon Future Soldier deneyimini Ultimate Edition ile zenginleştir. İçeriğinde oyun ile birlikte 3 orijinal DLC bulunuyor.
Savaşta adalet, vicdan, onur arama. Bütün mesele kazanmak veya kaybetmek, hayatta kalmak veya ölmek. Ghost askeri, değil adalet veya vicdan, ihtimallere bile bakmaz. Düşmanı ezmek ve yok etmek için mümkün olan her şeyi yapar. Asimetrik bir savaşta zaferin anahtarı ise gelişmiş teknolojidir.
Arctic Strike Harita Paketindeki yeni çok oyuncu haritaları, yeni çok oyuncu modu, yeni Gerilla modu koop haritası ve düşman karşısında avantaj sağlayacak 6 ilave silah ile deneyimini yeni bir boyuta taşı.
Geleneksel Ghost Recon oyun deneyiminden izler taşıyan Raven Strike DLC Paketi, geniş haritalar, karmaşık görevler ve giderek artan zorluk seviyeleri sunuyor. İçeriğindeki üç kampanya görevi ve yeni Gerilla modu haritası dört kişiye kadar çok oyuncuyla oynanabiliyor.
Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier için gelen üçüncü indirilebilir içerik paketi Khyber Strike üç yeni çok oyuncu haritası, Takeover denilen yeni bir çok oyunculu mod, yeni bir Gerilla modu koop haritası, yeni başarılar ve yükseltilmiş maksimum seviyeler sunuyor.
GPU1024 MB DirectX uyumlu, nVidia GeForce GTX 460 veya AMD/ATi HD 5850 ya da daha iyisi tabanlı Shader 4.0 özellikli ekran kartı.