Ghostrunner 2 Season Pass
Tüm lansman sonrası DLC içeriğini içeren kapsamlı Ghostrunner 2 deneyimi. Ghostrunner 2 Season Pass, 4 kozmetik DLC paketi ve 1 unutulmaz oyun modu içerir. Season Pass'i bugün satın al ve lansman sonrası tüm DLC içeriğine daha ucuza sahip ol!
Her kozmetik paketi 3x Kılıç Görünümü, 3x El Görünümü ve 1x Motosiklet Görünümü içerir. Bu 28 eşsiz görünüm demek! Season Pass'i bugün satın al ve Ghostrunner 2'nin lansman sonrası tüm DLC içeriğine daha ucuza sahip ol!