Ghostwire: Tokyo Orijinal Oyun Müzikleri
Yetenekli besteci Masatoshi Yanagi tarafından bestelenen Ghostwire: Tokyo orijinal oyun müziklerinin yayınlanması ile oyuncular artık kendilerini efsanevi yaratıkların ve şehir efsanelerinin kol gezdiği Tokyo'nun büyüleyici ve etkileyici ses dünyasına bırakabilirler!