Goat Simulator 3: Digital Downgrade Edition
Sürünü topla ve yepyeni bir serbest dünya deneyimi içeren Goat Simulator 3'e gir. En fazla üç arkadaşını yerel veya çevrimiçi iş birliği moduna davet edip birlikte yıkım yarat veya mini oyunlarda yarışıp arkadaşlığınızı sonlandır.