Godlike Burger
Godlike Burger'de galaksinin en çılgın restoranını işleteceksin! Müşterileri birçok sinsi şekilde sersemlet, zehirle ve öldür... ve onları burger etine çevir! Ve merak etme: Eğer zekice yaparsan Uzaylı müşteriler gelmeye devam edecek çünkü yamyamlık gerçekten çok leziz.
Godlike Burger* seni evrendeki en iyi burgerlerı yapan manyak bir şefin yerine koyuyor. Gizli malzeme ne mi? Müşterilerin kendileri! Restoranı işlet, lezzetli burgerler pişir ve çok sayıda uzaylıyı öldür. Ama dikkatli ol – hiçbir tanığı az pişmiş bırakma!