God's Trigger
God's Trigger, kan ve patlamalar arasında düşmanları hız ve keskinlikle etkisiz hale getireceğin bir güç fantezisidir.
Her karakterin kendi eşsiz güçleri var. Muazzam silahlar ve uyarlanabilen özel yetenekler sayesinde düşmanlarını istediğin yöntemle ortadan kaldırma şansına sahipsin.
Tekli modda herhangi bir anda Melek ve Şeytan olan Harry ile Judy arasında serbestçe geçiş yap veya eşli modda bir arkadaşınla güçlerini birleştirerek büyük bir katliam yap!