Going Medieval
Going Medieval üzerinde epey bir süre çalıştık ve oyunun şu anda (mevcut sürümünde bile) oynanabilir ve eğlenceli olduğunu düşünsek de, kusursuz bir deneyim sunabilmek için hâlâ gelişmiş mekanikler ve sistemler eklenmesi gerekiyor. Oyunu henüz tamamlanmadan daha geniş bir oyuncu kitlesine sunarak, deneyimi dengelememize ve nihai oyunu olabilecek en iyi hâle getirmemize yardımcı olacak önemli geri bildirimler alabiliriz.
Going Medieval'ın son sürümü için planladığımız özellikleri oluşturabilmek ve iyileştirebilmek için oyunu az bir yıl Erken Erişim'de tutmayı düşünüyoruz.
Erken Erişim döneminde Going Medieval için planladığımız çok şey var ve yakında, oyuna eklenecek özellikler hakkında ayrıntılı bir program paylaşacağız.
Oyunda kullanılan sistemler şunlardır: inşaat ve zanaatkârlık, savaş ve savunma mekanikleri, köylü davranışları ve kişilikleri, kaynak yönetimi, flora ve fauna simülasyonu ve üretim sistemleri.
Oyun, hatalar giderilmiş bir şekilde çok daha fazla içerikle piyasaya sürülecek. Bu nedenle, fiyatı biraz daha yüksek olacak.
Oyunumuzu Erken Erişime açmamızın temel sebebi oyuncu geri bildirimleridir! Oyun hakkında ne düşündüğünü bize bildirmek ve geliştirme aşamasında oyunu şekillendirmemize yardımcı olmak için lütfen Going Medieval Discord kanalımızda bize katıl.