Going Medieval Oyun Müzikleri
Going Medieval oyun müzikleri ile orta çağ dönemindeki koloninin işitsel yolculuğuna eşlik et. Bu müzikler arasında ilk kulübenin inşasına narin bir dokunuşta bulunan yumuşak tonlardan, kuşatma savaşlarına eşlik eden dramatik yaylılara kadar her türlü parça bulunuyor.