Gran Saga
Tanrıça'nın kutsadığı ve Tanrıça'nın iradesini taşıyacaklarına ve Ethprozen'daki masumları koruyacaklarına yemin etmiş cesur insanlardan oluşan Krallığın Şövalyeleri'nin koruduğu Ethprozen Krallığı refah içinde bir diyar. Yalnızca Gran Silahlarını kullanabilen seçilmişler Birlik'e katılabilir ve sadece en yüksek kademedeki şövalyeler günün birinde yüksek onurlu Gran Şövalyesi ünvanına kavuşabilir.
Yepyeni bir efsanenin başlangıcı olacak bu yolculukta Las ve dostlarına katıl. Heyecan verici maceralar sayısız tehlike ve hafızalara kazınacak karşılaşmalar seni bekliyor.
Dünyaca ünlü Japon seslendirme sanatçıları ve ultra yüksek kalitede oyun grafikleriyle hayat bulan capcanlı karakterler muhteşem dünyalar ve sürükleyici hikâyeler. Etkileyici bir şekilde tamamen seslendirilmiş sinematik ara sahnelerle ve efsane Yoko Shimomura tarafından bestelenmiş çok özel oyun müzikleriyle kendini hikâyenin her bölümünün akışına bırakacaksın.
Gran Saga'daki tüm karakterler tamamen 3B olarak modellenmiştir ve herhangi bir gacha sistemi olmadan elde edilebilir. Her biri kendi elementine ve eşsiz savaş yeteneklerine sahip karizmatik şövalyelerden dinamik takımlar oluşturup ve stratejini planlamaya hazır mısın?
Gran Saga'daki çok sayıda savaş içeriği ve oyun modunda savaş becerilerini sınayabilirsin. İster tek başına istersen de bir Loncaya katılıp güçlerini diğer oyuncularla birleştirerek en zor zindanların altını üstüne getir.
Karakterlerini takımını zafere taşıyabilecek eşsiz Gran Silahlarıyla donat. Belirli Gran Silahlarının farklı güçleri sayesinde baştan aşağı değiştirebileceğin karakterlerle en güçlü düşmanlara bile kafa tutabilirsin.
Bilgisayar telefon ve tablet arası kesintisiz çapraz platform desteğiyle Gran Saga'yı nerede olursan ol oynayabilirsin. Telefon ve tabletler için optimize edilmiş bilgisayar seviyesindeki grafiklerin tadını çıkar.