Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition
Türünün öncüsü müthiş açık dünya macerasını, yeni nesil cihazlar için geniş kapsamlı geliştirmelerden geçmiş haliyle deneyimle. Bu geliştirmeler arasında muhteşem yeni ışık ve mekan geliştirmeleri, yüksek çözünürlüklü dokular, artırılmış görsel derinlik, Grand Theft Auto V tarzı kontroller ve hedefleme ile daha pek çok geliştirme var.
80'lere hoş geldin. Kabarık saçların ve pastel renkli bol elbiselerin hüküm sürdüğü yıllarda sıfırdan suç dünyasının zirvesine yükselen bir adamın hikayesi bu. Grand Theft Auto, her türlü aşırılığın ve yakalamasını bilene her türlü fırsatın olduğu, neon ışıklarına boğulmuş Vice City'de, Tommy Vercetti'nin ihanet ve intikamla örülü macerasını sunuyor.