Gravewood High
Yıkılabilen çevreler, rastgele seviye düzenleri ve oynadıkça yeni yetenekler geliştiren akıllı bir rakibin bulunduğu bir lisede geçen ve sınırsız sayıda tekrar oynanabilen gizlilik korku oyunu.
Gravewood High'a gitmek kolay fakat çıkış yolunu bulmak son derece zor. Sınıflar yer değiştiriyor, kapılar yok oluyor ve tüm bina kendini âdeta yeniden tasarlayarak seninle uğraşıyor. Cesaretin varsa Alpha sürümünü dene.