Gravity Circuit
Gravity Circuit - Konsol klasiklerinin ruhuyla yaratılmış göz alıcı aksiyona sahip 2 boyutlu bir platform oyunu.
Duyarlı robotların varlığını sürdürdüğü bu fütüristik dünyada halk, eski düşmanı Virüs Ordusu’nun yeniden tehdidi altında. On yıllar önce yenilgiye uğratılan bu ordu, yegane amacı olan dünya hakimiyeti için gölgelerinden tekrar doğdu. Fazlasıyla zayıflamış olan Muhafız Birliği’nin önceki savaşın kahramanını çağırmaktan başka bir çaresi kalmadı: Gizemli Gravity Circuit’in gücünü kullanabilen yalnız ajan Kai’yi. Dünyanın son umudu olarak fütürist ortamlarda yolculuk et ve bu kaosun arkasındaki şeytani üst aklı devir.
Enerjini toplayarak okkalı yumruklar at, bir yandan yıkım ve kargaşa yaratırken bir yandan keyif veren kombolar ile düşmanlarını savur!
Her biri farklı mekaniklere sahip bölümlerde büyük ordulara ve bölüm sonu düşmanlarına karşı mücadele ederken platform ve dövüş becerilerin sınanacak!